FB

Handlekurv0

Handlekurven er tom

Produkter
Frakt fra59 kr

Frakt

Sökresultat -

Populære søk

cricut
ram mount
magsafe
deksel
brodit
paperlike
airtag
iphone 16 pro
iphone 16 pro max deksel
lader
ram
iphone 16 pro max
kortholder
iphone 13
iphone 12
reim
airpods pro
powerbank
deksel iphone se
stativ

Garantibetingelser for brukte telefoner


Vi tilbyr 12 måneders garanti og 14 dagers returrett for alle våre brukte telefoner. Hvis du har angret på kjøpet, kan du bruke det åpne kjøpet ved å følge trinnene i vår returhåndtering

Hvis det derimot dreier seg om et ødelagt produkt du ønsker å klage på, se vår garantiinformasjon nedenfor.

Garanti

Garantien dekker tekniske feil. Den dekker ikke fysiske skader som skyldes unormal bruk eller ytre påvirkninger som fallskader, fukt- og vannskader eller skitt.

Vi tilbyr en rask garantiprosess og starter saken innen 48 timer etter mottak av telefonen.

Hva dekkes av garantien?
  • Originale defekter som eksisterte da du mottok produktet
  • Hvis vi ikke klarer å gjenopprette telefonen til dens opprinnelige tilstand, vil vi i første omgang erstatte den med en lignende telefon, dersom dette ikke er mulig vil du motta en refusjon

Hva dekkes ikke av garantien?
  • Ytre påvirkning: Dersom feilen skyldes fysisk skade forårsaket av ytre påvirkning
  • Normal slitasje: Normal slitasje på telefonen eller batteriet dekkes ikke av garantien
  • Sprekker i glass: Skader eller sprekker i skjermen dekkes ikke av garantien
  • Virusfjerning: Garantien gjelder ikke for fjerning av virus eller skadelig programvare
  • Programvarefeil: Problemer knyttet til feil programvare dekkes ikke av garantien
  • Endret IMEI/serienummer: Hvis telefonens IMEI eller serienummer har blitt tuklet med, vil garantien utløpe
  • Selvreparasjon: Hvis du selv eller en annen tredjepart har åpnet telefonens chassis, opphører garantien å gjelde
  • Vannskade: Defekter som skyldes eksponering av telefonen for vann og/eller damp dekkes ikke av garantien
  • Datatap: Vi er ikke ansvarlige for at dataene dine blir sikkerhetskopiert, og tap av data blir ikke kompensert
  • Fraktskader: Skader som oppstår på grunn av dårlig emballert varer dekkes ikke av garantien

Vær oppmerksom på at iPhonebutiken brukte telefoner ikke dekkes av Apple begrensede garanti eller Apple Care.

Returprosess

Når du sender telefonen til oss er det viktig å gjøre dette riktig. Følger du trinnene nedenfor, vil returprosessen gå raskere og risikoen for mulige forsinkelser reduseres.

1. Fyll ut vårt returskjema
For å starte saken din må du fylle ut returskjemaet vårt. Du finner den her
Beskriv så detaljert du kan hvilke feil telefonen din har, slik at vi lettere kan komme i gang med saken din.

2. Sikkerhetskopier dataene dine
Før du sender telefonen til oss, er det viktig at du sikkerhetskopierer filene og dataene dine. Det sikrer at du får tilbake filene dine når du starter opp den reparerte telefonen. Vi er ikke ansvarlige for tap av data.

3. Deaktiver "Finn min iPhone "
Før du sender inn telefonen til oss, må du deaktivere "Finn min iPhone ". Hvis denne funksjonen er aktivert, kan vi ikke starte reparasjonen.

Skulle "Finn min iPhone " være aktivert når vi mottar telefonen din, vil vi kontakte deg før returprosessen kan starte. Dersom vi ikke får svar fra deg innen 14 dager, vil telefonen bli sendt tilbake til deg uten handling. Du vil bli belastet 250 SEK for returkostnaden.

4. Pakk telefonen
Det er ditt ansvar at telefonen din pakkes og sendes på en sikker måte. Sørg derfor for å sjekke disse punktene før du sender den til oss.

  • Sørg for at telefonen er slått av
  • Ta ut SIM-kortet
  • Ikke ta med tilbehør som skjell, etuier eller ladere
  • Pakk telefonen i en solid pakke som en pappeske
  • Sørg for at esken er godt fylt og at telefonen ikke kan bevege seg fritt inne i esken
  • Pass på at telefonen ikke kan startes inne i emballasjen
  • Pass på at den ytre esken ikke har noen gamle fraktetiketter eller strekkoder. Hvis du gjenbruker en kartong, må disse dekkes
  • Legg ved det forhåndsbetalte fraktbrevet du mottok fra oss på e-post. Bruker du dette er vi ansvarlige for at produktet finner veien til oss

5. Send inn telefon
Når du har pakket telefonen nøye og festet fraktetiketten, er pakken klar til å sendes til oss. Lever den inn til en postagent.

Reparasjonsprosess

Når vi mottar telefonen din, starter garantiprosessen innen 48 timer.

Hvis vi finner en feil på telefonen som dekkes av garantien, vil teknikeren vår fikse det. I tilfeller hvor reservedeler er vanskelige å finne, utilgjengelige eller telefonen ikke er verdt å reparere, vil vi erstatte deg med en annen enhet av samme modell og tilstand. Erstatningsenheten vil være i samme stand som den du sendte inn.

Vanligvis tar garantireparasjoner omtrent 7 virkedager fra den dagen telefonen din kommer til oss. Står det derimot reservedeler på listen, kan reparasjonstiden bli lengre enn det. Vi gir deg beskjed dersom reparasjonen tar lengre tid enn planlagt.

Hvis garantien din er utløpt eller ikke dekker spesifikke skader, tilbyr vi reparasjoner mot et gebyr. Vi vil først gi deg et gratis overslag på hva reparasjonen vil koste. Hvis du velger å godta kostnadsforslaget, vil vi utføre reparasjonen og deretter belaste deg. For alle utskiftede deler og betalte reparasjoner tilbyr vi 12 måneders garanti. Hvis du velger å avslå kostnadsforslaget, sender vi telefonen tilbake til deg uten tiltak for en fraktkostnad på SEK 250.

Etter at reparasjonen er fullført, vil telefonen bli sendt tilbake til deg.


Lukk
Lukk
Legg til tilbehørLegg til tilbehørLukk
Lukk